Menü
Online és telefonos ügyintézésre kérnek a szolgáltatók

Közzétéve: 2021. 03. 09. 08:37 - Germán Márton, Vörösmarty Rádió

A legtöbb fehérvári közüzemi szolgáltató, valamit a polgármesteri hivatal és a Depónia is átálltak online ügyfélfogadásra. A SZÉPHŐ Zrt. a weboldalán tette közzé, hogy a szeémyes ügyfélszolgálat és a pénztár működését március 22-ig szüneteltetik. Az ügyfeleket telefonos és internetes ügyintézésre kérik. Igény esetén visszahívás kérhető a 0670-79-79-090-es számra küldött üzenettel.
A Fejérvíz Zrt. határozatlan időre függesztette fel a személyes ügyfélfogadást. Ügyfélszolgálataikon csak telefonos, vagy elektronikus úton tudják intézni ügyeiket. Azt írják, a legtöbb ügytípus telefonon keresztül, vagy e-mailben is intézhető, az ugyfelszolgalat@fejerviz.hu e-mail címen, a műszaki ügyfélszolgálat pedig a 22/535-829-es telefonszámon érhető el.
Az EOn szintén zárva tartja ügyfélszolgálati irodáit március 22-ig. Online lehet ügyeket intézni, vagy a videós, illetve a telefonos ügyfélszolgálaton. Az NKM Földgázszolgáltató telefonon érhető el.
A polgármesteri hivatalban március 22-ig szünetel a személyes ügyfélfogadás. A hivatal szervezeti egységeinél az ügyintézés telefonon történik szerdaán 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint péntekenként 8.00-12.00 óra között. A Kossuth utca 4. szám alatti ügyfélszolgálaton a kizárólag személyesen intézhető ügyekben, telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban fogadnak ügyfeleket.
A Depónia Nonprofit Kft. valamennyi ügyfélszolgálatán felfüggesztette a személyes ügyintézést. A szolgáltató arra kéri az ügyfeleit, hogy a telefonos, illetve az elektronikus ügyintézést vegyék igénybe. A lakossági hulladékudvarok – így a csalai és a Palotai úti is – változatlanul nyitva tartanak. Áttér az online és telefonos ügyintézésre a Városgondnokság is. A Kormányablakok továbbra is nyitva lesznek, de kérik, hogy aki teheti, ne menjen személyesen.

   
Online adás
Üzenj nekünk!